Alweer over de helft.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Alweer over de helft.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Alweer over de helft..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Mei 2016 | Vietnam, Hoi An

We zijn al weer over de helft van deze prachtige reis door Vietnam.
We zijn naar de verboden stad geweest wat omringd was door muren in 3 verschillende lagen, nog een boottochtje gemaakt.
We hebben gelunched bij de nonnen ( vegetarisch) bijzondere ervaring.
Bij een graftombe geweest waar we 127 treden voor op moesten lopen.
Verbleven in het stadje Hue.
Onderweg nog even gestopt bij een Eucalyptus olie bedrijfje.
Stop gemaakt bij de wolkenpas met een mooi uitzicht.
3 nachten in Hoi An geweest, een erg leuk en gezellig stadje met allemaal lampionnetjes in de straten in de avond allemaal leuk verlicht.
Daar een stadswandeling gehad.
Nog een mooie fietstocht gemaakt langs platte land nog op een buffel gezeten en stukje door het water gelopen