Het einde van de reis komt helaas in zicht.. - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Het einde van de reis komt helaas in zicht.. - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Het einde van de reis komt helaas in zicht..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Juni 2016 | Vietnam, Phan Thiết

Het einde van de reis komt helaas in zicht..
Afgelopen dinsdag hadden we een bus dag (320 km).
Onderweg hebben we een stop gemaakt bij het monument van Mai lai erg indrukwekkend.
Woensdag zijn we nog een wijkje ingelopen zo kon je zien hoe de mensen daar leven erg leuke ervaring.
Nog bij een tempel geweest die gerestaureerd was.
Met een boot naar een vissersdorpje (Lang Chai) geweest en daar door de straatjes gelopen ook erg leuk.
Dan zie je echt de lokale bevolking wat ik erg leuk vind aan deze reizen.
Donderdag zijn we bij een grote buddah geweest bij de Cham tempels/long son pagode.
Nog over een brug gelopen waar allemaal gekleurde vissersbootjes lagen.
Nog bij zandduinen geweest, weer een hele nieuwe omgeving hier in Vietnam wat dat betreft erg afwisselende natuur.
Eind van de middag in het resort aangekomen wow wat een luxe!
Vandaag een heerlijke vrije dag ( de eerste maar ook meteen de laatste hihi).
Vanmorgen lekker uitgebreid ontbeten en daarna heerlijk bij het zwembad gelegen en gezwommen.
Straks met de taxi naar het stadje om daar met gedeelte van de groep te eten.
Je weet niet wat je hier overkomt in het resort

• 03 Juni 2016 - 12:32

Sandra:

Hoi Inge,

Geniet nog even van de laatste dagen in Vietnam! Zo te horen is het daar prachtig.

Groetjes,
    Sandra

• 03 Juni 2016 - 12:43

Lia Meijer:

Hoi inge

geniet ernog van voor je het weet loop je weer bij Livio hihi
    veel plezier nog vietnam is de moeite waard zo te horen

gr lia

• 03 Juni 2016 - 19:46

Sissie:

Ha Inge, dit worden geen laatste loodjes maar laatste veertjes. Geniet nog even en dan goede terugreis gewenst! Misschien tot dinsdag avond?