Een week in Vietnam - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Een week in Vietnam - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Een week in Vietnam

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 Mei 2016 | Vietnam, Ninh Bình

Ondertussen zijn we al een week in Vietnam..we hebben weer een hoop moois gezien..we zijn bij de Phagoten (tempels) geweest..een tocht per bootje gemaakt mede door grotten..bij een lokale markt geweest die niet te vergelijken is met die van ons zal jullie de details besparen hihi maar soms kijk je er liever even de andere kant op..naar het oorlogsmonument Ho Chi Minh trail..nog een boottochtje naar de Phong Nha grotten..naar een ondergronds tunnelstelsel van de oorlog waar een dorp 6 jaar ondergedoken heeft gezeten durfde er helaas niet in te gaan door claustrofobie..de brug over gelopen van Noord naar Zuid Vietnam..een begraafplaats bezocht van oorlogsslachtoffers..het is hier lekker warm 30-35 gr, vandaag erg warm..vanmorgen hadden we voor het eerst een ochtendje voor ons zelf erg lekker, wezen zwemmen zowel in het zwembad als in de zee dat is pas echt vakantie ☺

• 26 Mei 2016 - 18:46

Sissie:

Klinkt goed Inge! Al bijzondere dingen gezien zo te lezen!

• 26 Mei 2016 - 18:59

Cilia:

hoi Inge
    Wat lijkt me het toch mooi om dat allemaal,
    mee te maken ....echt super!
    geniet maar lekker samen
    liefs van Benny en Cilia