Morgen vertrekken we... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken we... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken we...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Mei 2016 | Nederland, Eibergen

Zo kijk je al maanden uit naar deze reis en dan ineens is het al zover.
Morgen vertrekken we naar Vietnam.
Morgenvroeg om 7.00 uur wordt ik opgehaald om richting Schiphol te gaan.
We vliegen om 13.10 uur eerst naar Hong Kong 11.5 uur daar een tussen stop van ruim 2 uur en dan van Hong Kong naar Hanoi 2 uur.
Vandaag behoorlijke stress gehad kan ik jullie vertellen :-).
Heb vanavond pas mijn koffer ingepakt..het is gelukt..nu maar hopen dat ik alles mee heb ;-).
Vind het nog wel heel onwerkelijk dat we morgen in het vliegtuig zitten.
Kijk enorm uit naar deze reis!
Ben erg benieuwd naar het land met alle bezienswaardigheden en de cultuur.
Laat het avontuur maar beginnen!!!

• 19 Mei 2016 - 06:43

Ellen:

Hoi Inge, heel veel plezier. Geniet van alle indrukken die je daar gaat op doen (en dat zullen er nog al wat zijn)! Ik wens je een goede vlucht.