De helft zit er al weer op. - Reisverslag uit Ban Hua Don, Thailand van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu De helft zit er al weer op. - Reisverslag uit Ban Hua Don, Thailand van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

De helft zit er al weer op.

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 September 2014 | Thailand, Ban Hua Don

Ondertussen zit de helft van de reis er al weer op. De tijd vliegt. Al weer een hoop mooie dingen gezien. We zijn naar de gouden driehoek geweest. Naar de bergstammen. Nog een fietstocht gehad door het Historische Nationaal Park. Naar de Thai- Birma spoorlijn en een oorlogsbegraafplaats. Naar de Hellfire pas. En Erawan waterval die uit 7 verschillende delen bestaat. Gister naar de drijvende markt geweest, erg bijzonder. En nog naar de treinmarkt. Gister dan eindelijk het hotel dichtbij het strand, lopen er heen begint het te regenen. Op naar de volgende 2 weken!

• 12 September 2014 - 09:42

Lia Meijer:

He Inge

Geweldig wat een beleefnis he, ikmaak de hele reis weer mee ,
    Fijn dat je het zo na je zin heb..
    Nog heel veel plezier nog ik kom 9 okt naar Haaksbergen is wat eerder geworden
    ik kom maar een dagje heen en weer ....
    Ms zien we elkaar nog , nog veel plezier .....
    Geniet er van voor je het weet is het voor bij , lieve groet Lia