Ruim een week Down Under - Reisverslag uit Kiama, Australië van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Ruim een week Down Under - Reisverslag uit Kiama, Australië van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Ruim een week Down Under

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 September 2015 | Australië, Kiama

We zijn al weer ruim een week Down Under.
Weer een hoop moois gezien.
Alles verloopt naar wens.
We zijn in Nimbin geweest waar een hippiegemeenschap leeft ,erg bijzonder om doorheen te lopen.
Naar de Big banana geweest een amusementspark daar was niet veel bijzonders.
Bij Wall in Nambucca Heads geweest waar allemaal rotsen beschilderd waren met graffiti erg leuk om te zien.
Nog weer naar een waterval geweest Ellenborough.
Een boottocht gemaakt waar we dolfijnen, zeehonden en 2 walvissen hebben gezien echt geweldig!!!
Nadien bij mijn oud tante op bezoek geweest van 86 jaar erg leuk.
We zijn in de Blue Mountains geweest, daar een grot bezocht, de Three Sisters, Wentworth falls.
Het was er wel erg koud maar erg mooi!
Vandaag in Kiama aangekomen weer aan de kist, gelukkig weer wat warmer en zonnig.
Vanmiddag de Blowhole nog bezocht.


  • 09 September 2015 - 05:50

    Mama:

    Hoi meisje,
    het was fijn om je even aan de telefoon te hebben zondag bij tante Christel. Ik heb haar gisteren nog even gebeld en ze vond het zo fijn dat jullie zijn geweest. Corrie had er ook van genoten. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt en zoveel dingen ziet. Het is ook een prachtig land, ik was best even jaloers op je. Mijn rug wordt niet beter, dus ik ga nu maar in de rolstoel naar beneden. Anders word ik gek hier tussen die 4 muren.
    Gelukkig heb ik nog bakjes met eten van jou, krijg ik toch warm eten.
    Geniet nog van de komende weken en ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Liefs en groetjes, mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kiama

Inge

Wat een ervaring reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 76236

Voorgaande reizen:

26 Februari 2017 - 03 April 2017

Vrijwilligerswerk en rondreis!

19 Mei 2016 - 08 Juni 2016

Vietnam

29 Augustus 2015 - 04 Oktober 2015

Reis nummer 3 Aussie :-)

29 Augustus 2014 - 25 September 2014

22 daagse rondreis van noord naar zuid Thailand

09 Oktober 2013 - 02 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: