We zijn er bijna... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu We zijn er bijna... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 Augustus 2015 | Nederland, Eibergen

Nou de lange reis zit er bijna op.
Zaterdag na een vertraging van twee uur van Amsterdam daar Kuala Lumpur gevlogen een vlucht van 12 uur en een kwartier.
Door de late aankomst ook de volgende vlucht naar Sydney met een uur vertraging vertrokken.
Nu een vlucht van 7.5 uur.
Bij aankomst in Sydney op naar het hotel voor 6 uurtjes, slapen lukte me helaas niet.
Nu weer op het vliegveld van Sydney voor onze laatste vlucht naar Brisbane van 1.5 uur.
Op het vliegveld kunnen we dan onze auto afhalen en zullen dan vertrekken naar het Steve Erwin park.
Vind het nu allemaal nog best wel heel onwerkelijk, geen gevoel al in Australië te zijn maar dat gaat straks in Brisbane vast en zeker komen

• 30 Augustus 2015 - 21:55

Ellen:

Wat gaat de tijd snel, je bent er al bijna!! je zult vast snel wennen aan de nieuwe omgeving (ja, je bent echt in Australië!). Geniet! Groetjes, Ellen

• 30 Augustus 2015 - 22:09

Gerdie:

Wat leuk al zo snel iets te lezen over je reis!! Ik wens jou en je reisgenoten een fantastische tijd, Genieten maar!!! Groetjes Gerdie

• 30 Augustus 2015 - 23:23

Ivanka :

Heeeee Inge....

Wat een reis heb je al achter de rug zeg !! Maar nu kan het genieten echt beginnen ! We lezen heerlijk met je mee ! Veel plezier !