Laatste werkdag.. - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Laatste werkdag.. - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Februari 2017 | Nederland, Eibergen

Vandaag mijn laatste werkdag gehad.
Vaak als je weet dat je bijna vakantie krijgt kan zo'n laatste dag(en) wel eens zwaar vallen..je kent het wel de laatste loodjes wegen het zwaarst..dit was deze keer voor mij totaal niet het geval..meer een onwerkelijk gevoel dat ik nu vakantie heb.
Maar goed het is toch echt zo..'afscheid' genomen van mijn collega's en klanten voor 6 weken.
Het besef dat ik over 3 dagen al vertrek is er ook nog maar nauwelijks.
Met momenten komen er wel al zenuwen omhoog..als alles maar goed gaat met het vliegen etc.
Morgen dan toch echt beginnen mijn koffer te pakken ( dit lukte iedere keer niet doordat ik kijkers kreeg voor mijn appartement en je het dan toch heel graag netjes wilt hebben).
Verder nog wat gezellige laatste afspraakjes waaronder een heerlijke high tea met mijn zussie :-).
En dan op naar een heel groot avontuur!



  • 23 Februari 2017 - 21:13

    Rebecca Stoelinga:

    Jippie!!!!!

  • 23 Februari 2017 - 21:15

    Ria:

    Lieve inge
    Nogmaals een fijne zinvolle tijd in Afrika.
    Liefs ria

  • 23 Februari 2017 - 22:25

    Ilona:

    Oh Ing, wat gaan de dagen snel he?! Vind het zo super spannend voor je! Hoop dat je er een onwijs mooie,bijzondere tijd gaat beleven. Voor je het weet ben je weer terug en gaan we weer wat leuks plannen met elkaar om goed bij te kletsen! Succes met pakken. Spreek je nog. Xxx

  • 24 Februari 2017 - 07:23

    Lia:

    Geweldig succes ...geniet ervan.....lia

  • 24 Februari 2017 - 11:32

    Grietje:

    Hoi Inge,
    Wat gaat de tijd snel hè ,
    Wens jou een super geweldige tijd toe .

    Xxxgroetjes

  • 24 Februari 2017 - 15:53

    Maaike:

    Wat geweldigggg...het gaat dan echt bijna gebeuren. Waarschijnlijk weer een mooie ervaring.
    Meissie...onwijs veel plezier, geniet en beleef!! Liefsss

  • 24 Februari 2017 - 23:36

    Jenny Leferink :

    Inge,
    Ik wens je de meest geweldige reiservaring van je leven!
    Geniet ervan, we zullen je volgen!

  • 25 Februari 2017 - 07:33

    Patty :

    Hoi Inge

    Heel veel plezier tijdens je avontuur.

    Heel stoer van je om in je uppie te gaan.

    Succes

    X

  • 25 Februari 2017 - 15:34

    Hedy:

    Een hele goede en mooie reis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Wat een ervaring reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 76133

Voorgaande reizen:

26 Februari 2017 - 03 April 2017

Vrijwilligerswerk en rondreis!

19 Mei 2016 - 08 Juni 2016

Vietnam

29 Augustus 2015 - 04 Oktober 2015

Reis nummer 3 Aussie :-)

29 Augustus 2014 - 25 September 2014

22 daagse rondreis van noord naar zuid Thailand

09 Oktober 2013 - 02 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: