Nog maar 2 weekjes te gaan... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weekjes te gaan... - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weekjes te gaan...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Februari 2017 | Nederland, Eibergen

Dat de tijd snel gaat weet ik maar dan ineens is de reis al over 2 weken.. voor mijn gevoel is het nog veel verder weg.
Dit komt mede doordat ik met een hoop dingen bezig ben die ook al mijn aandacht vragen en het hierdoor wat meer op de achtergrond is komen te staan.
Langzamerhand komen nu wel echt de zenuwen omhoog ( die ik door alle drukte wat van me af heb kunnen zetten best wel prettig moet ik zeggen).
Ik kan het me nog nauwelijks voorstellen dat ik dan toch echt over 2 weken in het vliegtuig zit (het alleen vliegen vind ik ook best wel spannend hoor).
Aan het aftellen op het werk..jaja nog 7 dagen werken :-).
Dinsdag komt er nog een kijker voor mijn appartementje ( ja die staat te koop) en nadien ga ik mijn koffer maar eens tevoorschijn halen om langzaam alvast te beginnen met het pakken.
Alles wat geregeld diende te worden voor de reis is gelukkig wel allemaal klaar.
De cursusdag in Amsterdam was leuk en leerzaam!
Ondertussen ook de laatste afspraakjes aan het plannen.
En op mijn werk zoiets liefs..een klant vraagt aan mij of ik nog geld inzamel voor de kindjes daar waarop ik aangeef dit niet te hebben gedaan..dan vraagt ze kun je nog wat anders voor de kindjes betekenen ik geef aan dat ik wel wat tekenspulletjes etc wil meenemen..daar wilde ze dan wel graag aan meewerken/wat in betekenen..ontroerd en bijzonder dat ze zo met me meeleven!
Vanmorgen vraagt me een andere klant kun je daar ook wel aardappels eten..geweldig hihi.
Op deze manier komt in ieder geval wel steeds meer het besef.
En soms denk ik ook wel jeetje ik heb de stap echt gezet deze uitdaging alleen aan te gaan..spannenddddddddd.
Het gaat toch echt gebeuren :-).
Ben er ook enorm nieuwsgierig naar..wat mag ik gaan meemaken..hoe zal ik dit gaan ervaren..zal er zo enorm veel van (mogen) gaan leren..ja super DANKBAAR!
Lieve mensen ik hou jullie graag op de hoogte van mijn avonturen in het prachtige Zuid-Afrika..zo kunnen jullie mijn belevenissen toch een klein beetje mee beleven..en zijn jullie voor mij toch een beetje dichtbij.
Liefs Inge X





  • 12 Februari 2017 - 20:24

    Fendi:

    Wat leuk Inge, dat we je zo kunnen volgen. Ik wens je fijne laatste loodjes en voorpret. ❤

  • 12 Februari 2017 - 21:16

    Christel:

    Spannend Inge!! Veel succes met de laatste voorbereidingen!

  • 12 Februari 2017 - 22:56

    Ans Vaanhold:

    spannend spannend, de laatste loodjes. ik wens je een hele mooie leerzame reis en ik kan niet wachten om jouw mooie verhalen te lezen. (En met wie je een bed moet delen) Hahaha.

  • 12 Februari 2017 - 23:18

    Angela:

    Lieve Inge
    Spannend spannend je reis is in aantocht
    Geweldig dat je dit op pakt
    Weet zeker dat je het erg mooi gaat vinden en vele leuke en minder leuke ervaringen op zal doen
    Je bent een topper en zal je verhalen zeker volgen
    Nog veel voorpret en alvast een goede teis gewenst
    Liefs Angela

  • 13 Februari 2017 - 10:26

    Ria Van Doorn:

    Mooi Inge dat je het mee mag maken.
    Zal heel sterk aan je denken en zodoende een zinvolle reis mag schenken.
    Liefs Ria

  • 14 Februari 2017 - 13:15

    Sissie:

    Mooi en spannend! Geniet van je voorpret en alles wat er mee samenhangt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Wat een ervaring reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 76150

Voorgaande reizen:

26 Februari 2017 - 03 April 2017

Vrijwilligerswerk en rondreis!

19 Mei 2016 - 08 Juni 2016

Vietnam

29 Augustus 2015 - 04 Oktober 2015

Reis nummer 3 Aussie :-)

29 Augustus 2014 - 25 September 2014

22 daagse rondreis van noord naar zuid Thailand

09 Oktober 2013 - 02 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: