Bijzondere ervaring.. - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Bijzondere ervaring.. - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Bijzondere ervaring..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Juni 2016 | Vietnam, Phan Thiết

Vanmorgen iets heel bijzonders mee mogen maken..we hadden een trip naar de Cha Chi tunnels..van daaruit gingen we naar het dorpje Trang Bang waar de wereld beroemde foto van Kim Phu het meisje van de Napalm (destijds 9 jaar) is gemaakt..in haar ouderlijk huis kregen we eerst een zeer indrukwekkende documentaire te zien over haar..ineens kwamen er een aantal mensen binnen lopen..wat bleek tot ieders grote verbazing dat de mevrouw het meisje van toen was (nu 53 jaar)..we waren enorm onder de indruk en er stil van..ze keek samen met ons de documentaire af..we kregen nadien een noodlesoep geserveerd (dat stond wel op de planning)..nadien mochten we met haar op de foto..ze was voor 3 dagen in Vietnam voor familie bezoek..ze was 3 en 10 jaar geleden ook voor familie bezoek geweest..dat we haar op deze manier mochten ontmoeten is niet te beschrijven..ze woont samen met haar man in Canada en heeft 2 zoons waarvan er pas 1 getrouwd was (dit vertelde ze ons en liet ze foto's van zien)..het was een ontzettend lieve en hartelijke vrouw..het hoogte punt van de reis!

• 05 Juni 2016 - 14:32

Birgitte:

Prachtig!!!

• 05 Juni 2016 - 19:18

Sissie:

echt ontroerend om dit te lezen!

• 06 Juni 2016 - 11:18

Marjolein:

Hoi Inge,
    Dat is wel een hele unieke ervaring, dat je dit hebt mee mogen maken.
    Veel indrukken.
    Dan al weer de terugreis. Ik wens je een goede reis.
    Groet, Marjolein

• 06 Juni 2016 - 11:57

Cilia:

Hoi Inge
    wat bijzonder om dit mee te maken ,heel ontroerend
    wat een ervaring!!
    wens jullie nog een fijne reis toe.
    groet Benny en Cilia

• 06 Juni 2016 - 12:40

Annelies:

Wat een prachtige en bijzondere belevenis.....deze vakantie is er 1 om in te lijsten!