4 dagen onderweg - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu 4 dagen onderweg - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

4 dagen onderweg

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Mei 2016 | Vietnam, Ninh Bình

Ondertussen zijn we al 4 dagen in Vietnam. De stad Hanoi was leuk. We hebben er nog een stadstour gedaan en zijn naar het poppentheater geweest. Gister zijn we vanuit Hanoi met de bus vertrokken naar Halong Bay. Daar zijn we op de boot gegaan. Gevaren langs prachtige krijtrotsen. Uiteindelijk ergens aangemeerd. Daar mochten we zelf kajakken langs de krijtrotsen en door een grot(je). Erg mooi en bijzonder. We hebben ook overnacht op de boot wat een leuke ervaring was. Vanmorgen weer terug gevaren naar Halong Bay. Van daaruit de bus weer in naar het plaatsje Njnh Binh. Hier hebben we een prachtige fietstocht gemaakt door de omgeving met oa rijstvelden. Geniet volop!

• 23 Mei 2016 - 18:01

Lia Meijer:

Hoi inge

fijn dat jullie zo genieten, hoelang gaan jullie ???
    Geniet ervan liefs lia

• 23 Mei 2016 - 19:12

Koos En Ineke:

Inge wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar van want hier,maandag dus,heeft het echt de hele dag geregend. Maar er was gelukkig weer tennissen op Roland C. Dus dat was voor je vader weer genieten. Liefs je vader en Ineke

• 25 Mei 2016 - 12:45

Annelies:

Hoi Inge,
    Wauw, dat lijkt mij ook supermooi om te zien....ben benieuwd naar je foto's.
    Geniet er maar lekker van, het weer hier is idd knudde.
    Groetjes Annelies

• 25 Mei 2016 - 21:27

Marjolein:

Hoi Inge,
    Wat ik lees is een actieve vakantie met veel afwisseling. En het belangrijkste dat je geniet en het naar je zin hebt.
    Ik wens je nog een hele fijne vakantie en mooie ervaringen.
    Groetjes, Marjolein