Onderweg naar huis.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Onderweg naar huis.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Onderweg naar huis..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Oktober 2015 | Nederland, Amsterdam

Zo zit je nog in Australië en zo zit je in de trein naar huis.
De 5 weken Australië zitten er nu dan echt op.
Wat was het weer een geweldige ervaring om mee te mogen maken!
Wat hebben we een hoop moois gezien.
Het was gezellig met elkaar.
Alles is gelukkig voorspoedig verlopen.
De hoogtepunten voor mij waren de walvissentour waarbij we ook dolfijnen en zeehonden hebben gezien, het aaien en voeren van de kangoeroes, het vasthouden van de koala, het Opera House en de Harbour Bridge in Sydney, en het prachtige blauwe water van de zee.
De laatste dagen in Sydney waren ook erg mooi.
We zijn nog naar Bondi Beach geweest en Sealife, voor de rest de stad verkend.
Gelukkig zijn er nog de foto's om erop terug te kunnen kijken.
Toen ik daar was had ik het gevoel dat we er al lang waren maar nu je weer terug bent denk je jeetje de tijd is toch wel voorbij gevlogen.
Al vind ik het ook zeker wel fijn weer lekker naar huis te gaan en iedereen weer te zien.
Tot het volgende avontuur zullen we maar zeggen