Het is bijna zover - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Inge Tijmensen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 Augustus 2015 | Nederland, Eibergen

Zo ben je maanden druk met de voorbereidingen en dan ineens vertrekken we al over 4 dagen.
Alles is ondertussen geregeld, alleen nog even online inchecken 48 uur van te voren wat Lobke voor ons gaat doen.
Vandaag mijn koffer gepakt..dat was nog wel een ding hihi, ik had een grote reistas gekocht maar daar ging het echt niet in passen, dus op naar Haaksbergen waar ik bij mijn zus een koffer heb opgehaald.
Gelukkig heb ik daar wel alles in kunnen krijgen met een gewicht van 20.9 kg ( we mogen 30 kg mee dus best netjes als zeg ik het zelf), vrijdag nog even de laatste paar dingetjes toevoegen en dan kan hij dicht.
Nu eerst nog 3 dagen werken.
En dan zaterdagochtend met de eerste trein. ( 6.30 uur) vanuit Hengelo op naar Schiphol, mijn zussie brengt me weer naar het station.
Ook dit jaar weer 2 logés in mijn appartementje voor 2 weken

  • 25 Augustus 2015 - 20:18

    Sharon:

    Echt aftellen! Spannend hoor. Werk ze de komende dagen. Heel veel plezier in Australie!

    Liefs,
    Sharon.

  • 26 Augustus 2015 - 08:33

    Rebecca Stoelinga:

    Dat wordt genieten!!!!!

  • 26 Augustus 2015 - 13:47

    Angela :

    Inge, geweldig geniet van deze reis, ik ga je weer volgen , leuk

  • 26 Augustus 2015 - 18:00

    Marijke Wolters:

    Hey Inge,
    Spannend allemaal.Leuk dat wij weer kunnen meegenieten.
    Succes net de laatste dagen werken.
    Groetjes!!!!

  • 27 Augustus 2015 - 04:28

    Mama:

    Hoi meisje,
    Fijn dat ik met je mee kan leven deze reis.
    Een hele goede vlucht en een onvergetelijke vakantie.
    En natuurlijk de groetjes aan tante Christel, ze kijkt uit naar jullie bezoek.
    Liefs, mama.

  • 27 Augustus 2015 - 20:05

    Joke Maathuis:

    Lieve inge
    ik wens je een hele fijne vakantie toe, geniet ervan.
    fijn dat ik je door middel van deze site kan volgen .
    (Ps niet verliefd worden in dat verre Australië want we kunnen je hier niet missen hi)
    Groetjes joke

  • 28 Augustus 2015 - 13:08

    Koos En Ineke:

    We wensen je een te gekke reis toe en heel veel plezier met je reisgenoten. We zullen goed voor je appartement zorgen en zien je nog even op schiphol. Liefs Koos en Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eibergen

Inge

Wat een ervaring reizen!

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 76142

Voorgaande reizen:

26 Februari 2017 - 03 April 2017

Vrijwilligerswerk en rondreis!

19 Mei 2016 - 08 Juni 2016

Vietnam

29 Augustus 2015 - 04 Oktober 2015

Reis nummer 3 Aussie :-)

29 Augustus 2014 - 25 September 2014

22 daagse rondreis van noord naar zuid Thailand

09 Oktober 2013 - 02 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: